Fõ tartalom

A projektnek vannak a nyilvánossággal kapcsolatos elvárásai, de számunkra a nyilvánosság a projekt egy „önálló” tevékenységét jelenti. Ez a megközelítés önmagában is eredmény, persze a leginnovatívabb eredmény e területen a szakmai blog.

Szakértői konzultációk után kidolgoztunk egy kommunikációs koncepciót, amelyben átgondoltuk, hogy milyen célcsoportok felé milyen felületeken, milyen célból, hogyan kommunikálunk. Ez áprilisra született meg, de a látványos „áttörést” májusban az jelentette, hogy a projektnek lett egy címe – a hétköznapokra, és megszületett a blog, ami egy egyedi logóval felkerült a KÖFE honlapjára. A blogbejegyzések megszületésének (témakijelölés, írás, lektorálás, felkerülés) kialakult egy rendszere. Mindenki jó írónak bizonyult :)

A projekt felénél ideje áttekintenünk a kommunikációs koncepciót – és a fontossági sorrendek megállapításánál erre a témára is kitérni.